Selamat Datang ke Dilot Wardrobe

Dilot Wardrobe ini adalah kerjasama di antara En Abu Bakar dan anaknya(dilah). Sebarang pertanyaan boleh di kemukakan di sini atau melalui email atau hubungi terus En. Bakar.

Terima Kasih di atas kerjasama dan minat anda

Info Auralife: Apakah Aura; Kesan Minyak Wangi

Posted by DilOt Friday, July 31, 2009

Sumber: aufalife2u

Apakah aura ?

Aura merupakan medan tenaga biologi , ataupun medan psikik yang menyelebungi semua makhluk. Ia juga boleh dianggap sebagai sebahagian dari fizikal badan manusia. Saiznya berbeza ,dari beberapa inci ke beberapa kaki di semua arah dan merupakan pancaran dari badan kita.

Aura sebenarnya terdiri dari 7 lapisan , di mana lapisan lauran berkaitan dengan jiwa dan roh,manakala lapisan dalaman berkaitan dengan minda, emosi dan kesihatan.

Ia berkait rapat dengan kesihatan fizikal badan mempengaruhi kekuatan dan saiz aura kita. Ia juga dipengaruhi oleh unsur luaran dan warnanya berubah mengikut keadaan mental, emosi dan fizikal seseorang.

beza-aura

Perbezaan Aura


Kesan Minyak Wangi Auralife ke atas Medan Tenaga Badan Manusia

Menurut kajian pakar aura setiap sel dan organ di dalam satu organisma memiliki kadar getaran yang tersendiri di dalam spektrum elektromagnetik. Inilah yang merupakan auranya. Bila aura ini diganggu oleh pengaruh luaran dalam bentuk elektromagnetik yang berbahaya (membawa penyakit), dan gelombang luaran ini tidak disingkirkan oleh badan organisma tersebut melalui penyembuh diri (self healing), hasilnya adalah berlakunya organisma itu akan jatuh sakit. Bila berlaku kejadian begini , aura organisma itu jelas menunjukkan ketidakseimbangan. Hanya bila gelombang berbahaya ini disingkirkan , sel–sel organisma tersebut boleh menggunakan proses penyembuhan diri untuk mencapai keseimbangan dinamik dalam auranya. Apabila ini berlaku, organisma tersebut akan mencapai tahap kesihatan yang optimum semula.

Pendek kata, apabila seseorang itu mengalami tekanan hidup ataupun sakit,badannya diganggu gelombang luaran yang membawa penyakit.hanya apabila gelombang tersebut disingkirkan atau dinuetralkan,badannya boleh pulih.

Produk Auralife membantu menentang dan meneutralkan gelombang berbahaya,secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat. Harus diingat produk minyak wangi Auralife lebih kepada wangiannya. Jika anda mendapat kesan yang baik , mungkin sampai ketahap memulihkan pelbagai masaalah(penyakit) atau menentang dan menuetralkan gelombang berbahaya secara langsung membantu badan manusia untuk menjadi lebih sihat dan bertenaga. Jika berlaku begitu itu adalah kehendak Allah(tuhan) Auralife hanya merancang , berusaha dan beriktihar.(insyaAllah)

0 comments

Post a Comment

    Pengedar

    Pengedar
    Abu Bakar Mohd Noah atau Bakar HP : 019-771 2712 EMAIL: dilot_debest@yahoo.com Lokasi: Johor Bahru, Skudai, Pasir Gudang

    Admin

    Admin
    Nurul Adilah Abu Bakar (dilot/dilah) EMAIL: dilot_debest@yahoo.com

    Penghantaran

    Hanya sekitar UTM, Skudai, Johor Bahru, Pasir Gudang penghantaran percuma..

    Kos Penghantaran

    AURALIFE PERFUME
    RM 5.00 (minimum) = 1 - 5 botol
    RM 8.00 = 6 - 10 botol
    RM 10.00 = 1 set produk

    setiap 5 botol tambahan RM 5.00

    EUMORA
    RM 3.00 (minimum) = 1/4 bar
    RM 5.00 = 1/2
    RM 7.00 = 3/4 bar
    RM 10.00 1 kotak

    setiap 1/4 bar seterusnya perlu ditambah RM 2.00

    ANION
    RM 5.00 = set percubaan
    RM 5.00 (minimum) = 1 bungkus
    RM 7.00 = 2 bungkus
    RM 9.00 = 3 bungkus

    setiap 1 bungkus seterusnya perlu di tambah RM 2.00

    Proses penghantaran akan dilakukan sebaik sahaja bayaran diterima melalui akaun Maybank

    Barang akan diterima dalam masa seminggu dan bergantung pada stok barang

    RABU : pembayaran selepas 4.30pm(Sabtu) & SEBELUM 4.30pm (Selasa)
    JUMAAT: pembayaran selepas 4.30pm(Selasa) & BEFORE 4.30pm (Khamis)

    Waktu Urusan :
    Bila-bila masa tetapi bergantung pengesahan terlebih dahulu melalui SMS.


    PENTING :
    Sila buat tempahan terlebih dahulu samada menggunakan email atau sms. Pembayaran hanya dilakukan melalui tunai atau online sahaja.